Monday 25 September 2017

Personliga Alternativ Handels Mentor


Vi lär dig att handla options. Customer Testimonials. Jag ville bara skicka dig ett kort tack för allt du har gjort för mig med Sheridan Options Mentoring Jag har haft en riktigt bra 2015 och det hade inte varit möjligt utan att du skapade klasserna och systemet för att lära mig hantverket Det har Tog mig den bättre delen av 3 år för att verkligen räkna ut det och ägna det långsamt lärande O men jag känner verkligen att jag kan fortsätta handla på det här sättet under resten av mitt liv. Den svåraste delen för mig var att stoppa de dumma misstag som jag Hoppas jag hoppas jag hoppas att handeln, att jag var smartare än marknaden och att hämndshandling försöker få pengarna tillbaka - Läs mer. VIKTIGT ANMÄRKNING Informationen på denna webbplats är avsett för utbildningsändamål, men det görs ingen uppgift om att Användning av någon handelsstrategi eller handelsmetodik kommer att generera garanterad vinst. Tidigare resultat är inte nödvändigtvis en indikation på framtida resultat. Det finns stor risk för förlust i samband med handelsoptioner. Endast riskkapital ska användas för att Handel Handelsoptioner är inte lämpliga för alla Du måste vara medveten om riskerna och vara villiga att acceptera dem för att investera i dessa marknader Läs igenom dokumentet - före handelsalternativ. Personlig Mentor för Traders. Jag är glad att presentera för dig mina Mentorprogram som är inriktat på enskilda handlare och investerare som dig själv Är du redo för någon att visa dig rätt sätt att handla aktier För att visa dig systemet, strategierna och metoden att vara lönsamma på aktiemarknaden så att du kan tjäna extra pengar på sidan eller till och med sluta med ditt jobb. Om du har kämpat med dina affärer, vet du inte vilken strategi du ska välja, kan inte tyckas vara lönsam, är ett nervöst wreck före eller efter att du sätter på en handel, eller om du bara inte vet var du ska börja. Då saknar du nog en bit av pusset för att få allt att fungera och bli lönsamt. Låt mig styra dig, visa dig och driva dig på rätt sätt att handla på aktiemarknaden. Jag kommer att rädda dig otaligt av timmar Så du behöver inte ha samma frustrationer som jag hade när jag började först och du vann inte att uppleva de stora förlusterna som jag har stött på. Eller ring 941-306-1780 för att komma i kontakt. Hur fungerar en coaching session. Mina coaching-program fokuserar speciellt på dig Alla har olika mål och behov när det gäller handel på marknaderna Du kan vara intresserad av att tjäna pengar konsekvent för att skapa ett levande från börsen eller du kanske är intresserad av att tjäna lite pengar på deltid som du Bygga din pension eller jobba på din karriär. Om du blir godkänd i mentorprogrammet, kommer vi att börja med att arbeta tillsammans för dina behov och hur du uppnår de kan ha en idé eller ett begrepp du vill ha, men det kanske inte är vad du måste nå ditt mål. För att ta reda på dina mål, din erfarenhet och se till att vi båda är på samma sida för lönsamhetsnivån du försöker uppnå, börjar vi med en avslappnad telefonsession. Denna intervju hjälper till att ställa in klara förväntningar, wh att förvänta sig från framtida sessioner och tillåter oss att ställa in schemat för framtida sessioner. Exempel på schemalagda sessioner. Vecka 1 En timme 5 timmars intensiv träning. Vecka 2 till 4 mån, ons, fre, 30 minuters privata telefonsamtal. Slut på månad 1 En-timmars helgintensiv. Vecka 5 till 8 mån, ons, fre, 30 minuters privata telefonsamtal. Enda månad 2 En-timmars helgintensiv. Vecka 9 till 12 mån, ons, fre, 30 minuters privat telefonsamtal sessioner. Enda månad 3 En helgens intensiv helg i helgen. Slut på månad 4 Följ en helgens helhetsintensiv slut på månaden 5 Följ upp en helgens intensiv helg. Enda månad 6 Följ en helgens intensiv veckoslut. Dina scheman kan vara annorlunda än vad som beskrivs ovan anpassat för dig. Vilka förmåner eller fördelar får du. Alla mina avancerade studenter får ett all-access-pass till mitt träningsbibliotek, kurser, böcker och videor. Det ingår inte i löne - per minut coaching studenter Se alla paket här Det här betyder att du får tillgång till hela min populära kurs s. Dessutom får du tillgång till alla mina böcker, webinars och låt oss prata stock sessioner Nästan allting och allt som skapas i samband med aktiemarknaden, finanser och pengar, inte inklusive affärsmaterial eller orelaterade produkter . Hur mycket kostar det? Mentoring och coaching är krävande på min tid När du beräknar hela tiden som du spenderar på dig är intensiv Bara tiden kan tillsammans sträcka sig från 10 timmar, plus ytterligare 10 till 20 timmars planering, diskussion, och emailing all adds up Det är kostnaden för kostnaden som är dyrt - den här gången kunde ha spenderats på att arbeta på egna egna affärer, nya böcker, kursmaterial eller gå på semester Det är avvägningen med en-mot-en-coaching och varför det är dyrare. Men det är bra att mentorskap och coaching är ett av de snabbaste sätten att lära sig någonting. Du ser inte en läkare som lär sig från en bok och utför sedan hjärt - eller hjärnkirurgi. Typiskt skuggar de andra läkare, se vad i öga gör, hjälper och lär sig genom mentorskap Detta är samma koncept som vi strävar efter. Eftersom det här handlar om DIG och DITT lärande kan paket anpassas och anpassas för att passa dina behov. Jag har några enkla grundläggande coaching-paket där Du kan betala per minut och få vägledning i riktning. Det här är bra små paket för personer som bara behöver lite hjälp, osäker på var du ska gå nästa eller vad du ska studera. Missa kanske du en bit av pusset och du kan inte räkna ut det. De mer premium eller personliga coachingpaket som inkluderar livstidsåtkomst till annat träningsmaterial varierar i pris beroende på hur många sessioner du vill. Typiskt i dessa coachingpaket ser vi på dina affärer, vi går över handlar tillsammans och Det finns den faktiska ansökan till handel - inte bara pratar eller diskuterar teorin. Här är några av de paket som du kan titta över. Högt Personligt En-på-En-Coaching-paket. Måste ha haft ett tidigare per minut-coaching-session.10 Privata sessioner 6 långa sessioner 4 korta sessioner 4 månaders appox 1 sess varje 2 veckor Paketet innehåller livstidsåtkomst till de kritiska diagrammen, kurser, videoklipp, webinars och framtida träningsmaterial.20 Privata sessioner 12 långa sessioner 8 korta sessioner 6 månaders appox 1 sikt var 2: e vecka Paketet inkluderar livstidsåtkomst till de kritiska diagrammen, kurser, videoklipp, webinars och framtida träningsmaterial.35 Privata sessioner 20 långa sessioner 15 kort sessioner 6 MONTHS appox 1- 2 sessioner varje vecka Paketet omfattar livstidsåtkomst till de kritiska diagrammen, kurser, videoklipp, webinars och framtida träningsmaterial. Långforms sessioner ligger normalt mellan 30 och 60 minuter och korta sessioner är vanligtvis mindre än 30 minuter. För ett mer exakt pris eller offert är det bäst att diskutera dina behov genom att kontakta mig direkt. Eller ring 941-306-1780 för att komma i kontakt . Förutsättningar att bli en premium student. Jag tycker att det är viktigt att du förstår att jag inte accepterar alla eller någon som ber om mentorskap. Detta beror på att det är extremt krävande på min tid och energi. För de personer som är seriösa om mentorskap, har Önskan, motivationen och tiden då kan du accepteras. Här är några av de saker som du borde ha på plats om det är med ditt handelskonto, erfarenhet eller karaktär innan du börjar ett mentorförhållande med mig. En person med god karaktär , etik och moral. Be en person som är engagerad i saker, dedikerad och har en stick-to-it-strategi. Vem som helst som vill göra saker som kan vara obekväma för dig att bli bättre. Minsta 50 000 i din handel konto. 6 månader studerar marknaderna. Har köpt min Stock Trading Foundation kurs. Minst 3 timmar om dagen för att ägna sig åt handel, studera eller arbeta på diagrammönster. Hur kommer jag igång. För att komma igång klicka bara här eller knappen nedan och fyll i din förfrågan Vi kan då prata direkt baserat på dina behov och gå därifrån. Eller ring 941-306-1780 för att komma i kontakt. Ta över 31.258 vanliga människor som förbättrar sig på aktiemarknaden. Vilka är användbara råd. Alternativ Mentoring. Customer Testimonials. Jag ville bara skicka dig ett kort tack för allt du har gjort för mig med Sheridan Options Mentoring Jag har haft en riktigt bra 2015 och det hade inte varit möjligt utan att du skapade klasserna och systemet för att lära mig hantverket Det har Tog mig den bättre delen av 3 år för att verkligen räkna ut det och ägna det långsamt lärande O men jag känner verkligen att jag kan fortsätta handla på det här sättet under resten av mitt liv. Den svåraste delen för mig var att stoppa de dumma misstag som jag hoppas jag hoppas jag hoppas att handeln, att jag var smartare än marknaden och att hämndshandling försöker få pengarna tillbaka - Läs mer. VIKTIGT ANMÄRKNING Informationen på denna webbplats är endast avsedd för pedagogiska ändamål. Användning av någon handelsstrategi eller handelsmetodik kommer att generera garanterad vinst. Tidigare resultat är inte nödvändigtvis en indikation på framtida resultat. Det finns stor risk för förlust i samband med handelsoptioner. Endast riskkapital ska användas för att handel Handelsalternativ är inte lämplig för alla Du måste vara medveten om riskerna och vara villiga att acceptera dem för att investera i dessa marknader Läs igenom dokumentet - före handelsalternativ.

No comments:

Post a Comment